Conspiratii

Secretele NASA: MASONII AU AJUNS PE LUNĂ ÎN 1969

Edgar Mitchell este unul dintre astronauții care au participat la misiunea Apollo 14. El spune că extratereștrii au contactat pământenii, încă de acum 60 de ani, lucru care a fost ținut ascuns de către NASA. El este al șaselea om care a pus piciorul pe Lună. Are acum vârsta de 77 de ani și în ultimul interviu pe care l-a dat unui post de televiziune american a spus că extratereștrii au contactat Terra de mai multe ori, dar NASA a ținut secret acest lucru.

El i-a descris pe extratereștrii ca fiind bizari și de înălțime medie și cu capul foarte mare. El a recunoscut că aceștia au o tehnologie mult mai avansată decât a noastră și că dacă ar fi vrut să ne facă rău, cu siguranță puteau face lucrul acesta foarte ușor.

Întrebat ce părere are despre incidentul de la Roswell, locul unde în 1947 s-a prăbușit un OZN, el a confirmat acest lucru, mai mult a vorbit că există mai multe astfel de cazuri care au fost ținute departe de opinia publică. NASA nu a făcut publică, în 1969, informația despre Domul transparent și extratereștrii fotografiați pe Lună.

Cunoscutul cercetător și scriitor Richard Hoagland a publicat în 2007, celebra carte Dark Mission – The Secret History of NASA, în care sunt prezentate dovezi zdrobitoare care des conspiră ocultarea adevărului de către NASA. Pe coperta acestei cărți este o fotografie, cel puțin interesantă, care nu a fost făcută publică niciodată de către NASA. Astronautul Buzz Aldrin, creditat cu gradul 32 în masonerie, înfige pe Lună, steagul francmasoneriei de Rit Scoțian.

Richard Hoagland redă în cartea sa pasaje din discuțiile pe care astronauții le-au avut cu cei de la Huston. Printre altele, astronauții vorbesc despre alte nave spațiale care se află de cealaltă parte a craterului lunar și despre faptul că extratereștrii îi privesc și observă toate acțiunile pe care echipajul Apollo le face. Neil Armstron, în persoană, a anunțat turnul de control de la Huston că două OZN sunt foarte aproape de nava Apollo.

Această discuție nu a fost auzită de populația globului, ea fiind cenzurată de NASA. Dacă extratereștrii ar fi vrut, cu siguranță, puteau distruge nava Apollo și să-i ucidă pe astronauți. Nu au făcut acest lucru. Sunt extratereștrii ființe pașnice? Dacă lucrurile stau așa, de ce NASA nu face public aceste lucruri. Mai mult, noi, oamenii suntem îngroziți de faptul că extratereștrii vor distruge Pământul.

Cine induce această frică și de ce?
Hoagland susține că toate aselenizările au fost cenzurate și filtrate ca informație pentru public. Rămâne celebru interviul dat acum 50 de ani de George van Tassel, unui post de televiziune american. El a declarat că SUA avea tehnologie antigravitațională, încă din 1953, dar a fost ținută secret. El a fost martorul acestor experiențe și chiar povestește că într-un astfel de experiment, mai mulți cercetători, printre care și el, au fost îmbarcați într-o navă spațială extraterestră.

Tot el susține că americanii au fost sprijiniți de către extratereștrii în toate descoperirile științifice pe care le-au făcut.
În ultima parte a vieții, Tassel și-a îndreptat toată atenția asupra dezvoltării călătoriei în timp și a prelungirii vieții oamenilor, prin construirea unui complex cu patru etaje, care a fost numit Integraton.

Din nefericire, Tassel a murit cu puțin timp înainte de a inaugura Intergraton. Moartea lui a fost considerată suspectă și din cauza faptului că el făcuse studii avansate despre dobândirea unei mari longevități. În interviul pe care l-a dat, Tassel vorbește despre faptul că în 24 august 1953, a fost luat la bordul unui OZN, împreună cu alți cercetători. În navă se aflau patru extratereștrii. Unul dintre aceștia avea vârsta de 700 de ani și i-ar fi spus formula matematică prin care se putea realiza călătoria în timp, care corela în mod direct frecvența cu timpul, dar invers proporțional.

Dark Mission de Hoagland - Secretele NASA: MASONII AU AJUNS PE LUNĂ ÎN 1969

Tot el afirmă că tehnologia a fost dezvoltată și adaptată astfel încât să permită vizualizarea unei scene din oricare perioadă istorică. Tehnologia a fost rapid clasificată de către serviciile americane. În ceea ce privește experimentul Integraton, acesta permitea prin cele patru etaje pe care le avea și printr-o tehnologie care rămâne încă secretă, revitalizarea celulelor și prelungirea duratei de viață.

După moartea lui Tassel, în 1978, serviciile secrete americane au confiscat toate materialele și documentele de lucru ale lui Tassel. În finalul interviului el susține că a văzut la extratereștrii demonstrarea antigravitației și că aceștia au baze pe Lună de sute de ani.

Click to comment