X-Files

OZN-urile implicate in cele mai mari catastrofe maritime

În mai 1880, în apele Golfului Persic, echipajul vaporului Patna a observat, într-o noapte întunecoasă, două roți luminoase care au ieșit din apă. Roțile se aflau de-o parte și de alta a vaporului. Aveau o lungime de aproximativ 300 de metri. Au fost văzute de echipaj, preț de cinci minute, după care au dispărut. Luminile erau ale unui obiect metalic misterios, care a apărut din adâncul apelor.

Întâmplarea s-a petrecut în anul 1880, când omenirea nu construise submarine. Acele două sfere luminoase nu erau de origine terestră. O lună mai târziu, în aceeași zonă a Golfului Persic, întâmplarea se repetă. Echipajul unui alt vapor a putut să observe o sferă luminoasă care plutea deasupra apei. Până în anul 1960, au fost raportate, de către marinari, 50 de astfel de apariții, în apele Golfului Persic. Astfel de apariții au mai fost semnalate în Marea Chinei, în Strâmtoarea Mallaca. În anul 1931, în Marea Oman, marinarii au văzut în largul mării o sferă strălucitoare care se rotea în jurul unei axe.

Specialiștii cred că este vorba despre submarine imense, care aparțin unor civilizații extraterestre, care trăiesc în adâncul mărilor și al oceanelor. În anii 60, două submarine nucleare americane au dispărut în apele oceanului Atlantic, în mod misterios. Cele două submarine se numeau Thresher și Scorpion.
După un timp, cele două epave au fost descoperite, dar nicio urmă de marinari, care se aflau la bordul submarinelor.

Primul submarin avea 129 de marinari, iar al doilea 99. Cele două submarine erau mândria flotei americane. Să nu uităm, că în anii 60, SUA se aflau în plin război rece cu URSS. Cele două submarine erau construite după ultima tehnologie a momentului. Se puteau scufunda la adâncimi impresionante, erau foarte puternice și silențioase. Au fost primele submarine dotate cu echipament electronic și dotate cu sonar. În momentul dispariției submarinului Thresher, echipajul se afla în comunicație radio cu echipajul unui alt submarin american, Skylep.

Ultimul mesaj a fost bruiat și comunicația s-a întrerupt brusc. Autoritățile americane au început căutările și timp de șase luni, nu au găsit nimic. După șase luni, a fost descoperită epava. Concluzia specialiștilor a fost aceea că în submarin a fost o implozie puternică. Opt ani mai târziu, tragedia lovește din nou. Submarinul Scorpion se afla în apele Mării Mediterane, în drum spre Norfolk, Anglia. Nu a fost transmis niciun mesaj de SOS. Toți așteptau submarinul la Norfolk, dar acesta nu a mai ajuns.

Grație unor hidrofoane amplasate în adâncul apelor, a putu fi ascultată o explozie puternică, dar nu înspre Norfolk, așa cum era traseul corect al submarinului, ci în apele oceanului Atlantic. Se întorsese din drum submarinul? Ce l-a determinat să schimbe traseul? Batiscaful Trieste a localizat epava, la 3000 de metri profunzime, în Atlantic. Au existat multe ipoteze conform cărora aceste catastrofe s-au produs din cauza unor defecțiuni, sau a unei erori umane.

loading...

le sous marin nucleaire uss scorpion - OZN-urile implicate in cele mai mari catastrofe maritime

Sunt mulți specialiști care nu cred în aceste ipoteze, dat fiind tehnologia utilizată în construcția lor, faptul că ofițerii erau de elită . Se merge pe ipoteza că cele două submarine au fost atacate de submarine extraterestre. Acele cercuri luminoase care apar din adâncul apelor, sunt cauza acestor accidente.
Submarinul Scorpion își schimbase direcția de mers, pentru că fusese atacat de un submarin extraterestru.

loading...
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

To Top