X-Files

Incidente stranii cu OZN-uri

Când un OZN gigant staționează deasupra unui aeroport, ce poți face? Să-l privești, să chemi autoritățile, să fugi. Există mai multe variante.

În anul 1956, aeroportul Orly, Paris, a fost scena unui astfel de incident. Timp de patru ore, un OZN a staționat deasupra aeroportului.

18 februarie 1956, un OZN cu o lungime de 70 de metri este reperat de radare. Evoluția acestuia era spectaculoasă. Viteza cu care se deplasa era de 3600 km/h. Până să ajungă deasupra aeroportului Orly, OZN-ul a trecut pe lângă un avion de linie, DC3, care venea de la Londra spre Paris. Pilotul avionul lui a declarat că OZN-ul a trecut foarte aproape de avion și s-a temut să nu se întâmple un accident.

Pilotul a transmis turnului de control de la Orly incidentul. L-a scurt timp, radarele de la Orly au captat imaginea OZN-ului.
Operatorul de la turnul de control a încercat să ia legătura cu un alt operator de la Bourget. În momentul în care adresa întrebarea dacă OZN-ul a fost observat și la Bouget, conversația era bruiată. A schimbat frecvența și lucrurile s-au întâmplat la fel.

Jurnalul german Quick Texte, în data de 11 martie 1956, a publicat un articol în care spunea că un avion Swissair a fost urmărit de un OZN, timp de 40 de secunde, după care acesta s-a îndreptat spre Orly.

OZN-ul a făcut o adevărată demonstrație printre avioanele care veneau sau plecau de la Orly. Operatorul de la turnul de control a declarat că, OZN-ul a fost la un pas de a accidenta avionul. Înaintea coliziunii, a virat brusc și a urmărit avionul Swissair.

Nici România nu a fost ocolită de astfel de evenimente. În iulie 1997, operatorii de la turnul de control de la aeroportul Otopeni au fost martorii apariției unui OZN. Acesta a staționat între Corbeanca și Buftea și avea forma circulară. În interiorul sferei existau trei lumini, albă, roșie și portocalie.

loading...

Prin binoclu, sfera părea că este formată din două globuri de dimensiuni diferite, lipite unul de altul care se mișcau în zonă strict delimitată.

În 31 octombrie 2007, în timpul unui zbor de antrenament, la baza aeriană Câmpia Turzii, carlinga unui avion a fost spartă de patru obiecte zburătoare neidentificate.

Avionul era un MIG 21 aLancer al Forțelor Aeriene Române. Pilotul a ajuns cu bine la sol. El a declarat că zbura la o altitudine de 6500 de metri, cu o viteză de 650 km/h.

Avionul a fost lovit din dreapta iar carlinga i-a fost pulverizată. Cioburile au ricoșat în masca de oxigen și i-au rănit fața. Pilotul s-a aplecat cât a putut asupra aparatelor pentru a evita curentul foarte puternic și temperatura de -30 de grade Celsius.
Aparatul s-a întors cu bine la sol, fiind dirijat de turnul de control, unde operator era soția sa.

OZN uri pe cerul Americii - Incidente stranii cu OZN-uri

Expertiza a arătat că duritatea obiectului care a lovit carlinga a fost mai mare ca cea a sticlei organice din care era făcută carlinga. Obiectul avea o mișcare de rotație în jurul propriului ax.

loading...
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

To Top