Descopera

Dr. Aaron Tabor: „Iată cele 10 alimente consumate de Iisus”

De-a lungul ultimilor ani, s-au născut controverse despre modul în care s-ar fi hrănit Iisus. Argumentele sunt numeroase și pentru acest fapt părerile sunt împărțite. În timp ce unii susțin că Iisus ar fi fost vegetarian, alții amintesc despre scena peștelui și astfel susțin că Iisus nu avea cum să fie vegetarian.

Iar ei încă necrezând de bucurie şi minunându-se, El le-a zis: Aveţi aici ceva de mâncare? Iar ei i-au dat o bucată de peşte fript şi dintr-un fagure de miere. Şi luând, a mâncat înaintea lor. Şi le-a zis: Acestea sunt cuvintele pe care le-am grăit către voi fiind încă împreună cu voi, că trebuie să se împlinească toate cele scrise despre Mine în Legea lui Moise, în prooroci şi în psalmi. Luca 24:41-43

Pentru că lucrurile sunt mai mult decât complexe și pentru simplul fapt că nimeni nu ar putea să elucideze acest mister, dr. Aaron Tabor a alcătuit o listă cu cele mai importante alimente pe care Iisus le-a consumat în scurta sa viața pe Terra. Lista acestor alimente a fost extrasă din scrierile biblice, în urma unui studiu amănunțit și aprofundat.

Talbot susţine că Iisus nu a avut un meniu variat, dar a consumat alimente care i-au oferit echilibrul perfect. Unul dintre dintre fructele consumate de Iisus a fost rodia. Este considerat un superfruct datorită nivelului ridicat de antioxidanți pe care îi conține. De asemenea, un fruct de rodie consumat pe zi acoperă jumătate din porția zilnică de vitamina C.

Două alte alimente importante în dieta lui Iisus au fost strugurii și smochinele. Strugurii sunt o sursă importantă de fitonutrienți care ajută la menținerea sănătății inimii. Studiile demonstrează că strugurii roșii sau sucul lor pot ajuta la scăderea nivelului colesterolului din organism. Smochinele sunt importante în consumul zilnic pentru că sunt o sursă importantă de potasiu şi antioxidanţi.

Potrivit Evangheliilor, în vremea lui Iisus oțetul din vin, dar și cel din mere erau consumate în mod frecvent. Oțetul este un aliment important în orice dietă pentru că încetinește procesul de descompunere al carbohidraților și astfel se menține un nivel excelent al zahărului din sânge.

loading...

Carnea de miel și cea de pește au făcut parte din dieta simplă pe care Iisus o avea. Aceste două tipuri de carne sunt dintre cele mai sănătoase pentru că satisfac nevoia de fier și fosfor. Chiar dacă sunt numeroase voci care susțin că Iisus ar fi fost vegetarian, este imposibil să credem că acest fapt ar fi fost real în condițiile în care Biblia este presărată cu versete care infirmă această teorie.

Iisus s-a autointitulat „pâinea vieții” și de aici putem să tragem concluzia cât de important era acest aliment în timpurile străvechi. Pâinea din cereale integrale este o sursă bogată de vitamine, minerale, cât și fibre dietetice. O dietă săracă în grăsimi, dar bogată în cereale, legume și fructe, poate să reducă semnificativ formarea mai multor tipuri de cancer. În plus, fibrele solubile din cereale ajută la buna funcționare a inimii.

Un alt aliment important, pe care l-a consumat Iisus din abundență este uleiul de măsline, cât și măsline. Cea mai bogată sursă de grăsimi mononesaturate este uleiul de măsline. Beneficiile medicale ale uleiului de măsline se datorează atât conţinutului ridicat de acizi graşi monosaturati, cât şi conţinutului ridicat de antioxidanţi. Potrivit studiilor realizate până în prezent, uleiul de măsline previne apariţia bolilor de inimă prin scăderea nivelului de colesterol LDL (colesterolul „rău”) în timp ce creşte nivelul de colesterol HDL (colesterolul „bun”).

iisus - Dr. Aaron Tabor: "Iată cele 10 alimente consumate de Iisus"

Ioan Botezătorul era un împătimit al consumului mierii de albine. În consecință, de nenumărate ori, Iisus s-a bucurat de acest regal. Mierea de albine este o sursă de energie şi vitalitate, aceasta conţinând atât fructoza cât şi glucoză pe care organismul le transformă în energie. Glucoza oferă instant energie în timp ce fructoza este mai lent absorbită şi furnizează energie în mod constant. Mierea pură de albine este o sursă naturală de minerale cum ar fi calciu, fier şi potasiu dar şi vitamine din complexul B, substanţe necesare pentru menţinerea unei stări bune de sănătate.

loading...
Click to comment

Lasă un răspuns

To Top