Mistere

ISON, cometa secolului, cu un comportament ieșit din comun, a intrat în raza vizuală a cercetătorilor de la NASA, loc unde poate fi studiată și fotografiată amănunțit. O ultimă fotografie a comete a pus pe jar întreaga opinie publică pentru că seamănă izbitor de mult cu un desen descoperit în lanul de grâu în 2009.

Asemănarea este de-a dreptul incredibilă, fapt pentru care cei mai mulți cred desenul din lanul de grâu a fost un avertisment oferit de extratereștri cu privire la ISON.

Interesant este că luminozitatea cometei ISON a crescut considerabil în ultimele zile, fapt pentru care poate fi fotografiată mult mai bine. Un alt fapt fascinant este că această cometă stranie provine din Norul lui Ort, zonă care se află la milioane de kilometri distantă de Terra, și se îndreaptă spre Soare cu o viteză foarte mare. Cu cât se apropie de steaua care o atrage cu atât există posibilitatea ca ISON să se dezintegreze din cauza căldurii. Specialiștii susțin că particulele rămase în urma dezintegrării pot fi de diferite dimensiuni și mai există posibilitatea ca ele să se îndrepte spre Terra, creând o ploaie de meteoriți așa cum nu s-a mai văzut până în prezent.

Analizele actuale, făcute publice de cercetătorii NASA susțin că ISON deține două nuclee vizibile care se extind din interior spre margini. În momentul în care căldura Soarelui va fi suficient de mare aceasta vor exploda.

În 2009, pe un câmp din Marea Britanie, unde se cultiva grâul, a apărut peste noapte un desen. Comparând fotografia actuală a cometei cu acest desen, realizăm asemănarea izbitoare dintre cele două. Susţinătorii teoriei conspirației cred că acest desen a fost efectuat de extratereștri pentru a ne avertiza cu privire la viitorul pericol pe care îl va aduce cometa ISON.

ison1 - Avertisment apocaliptic? Reprezentarea grafică a cometei ISON realizată în 2009 într-un lan de grâu din Marea Britanie

Cercul din lanul de grâu este de o complexitate ieșită din comun și indică modul de evoluție a unei comete pe care o vedem la 4 ani distanță de când a fost realizat. Aceasta este cauza principală pentru care cei mai mulți cred că ISON este o cometă predestinată pentru a aduce dezastrul pe Terra.

Click to comment