Meditația, leac eficient pentru stres! Meditează corect

Meditația, leac eficient pentru stres! Meditează corect

Dacă ai practicat yoga sau tai-chi, atunci meditația nu ar trebui să ți se pare un lucru necunoscut. Stresul, în ziua de astăzi, este cel mai mare dușman al omului și se caută numeroase leacuri sau tratamente pentru a-l eradica. Unul dintre cele mai eficiente leacuri pentru stres este meditația.

Stresul este omniprezent

În vremurile agitate din prezent, stresul pare a fi cel mai mare dușman al omului. Nu ar trebui să fie nicio noutate pentru nimeni faptul că stresul reprimat stă la baza tuturor problemelor de sănătate. El provoacă atât durerea corpului, dar și durerea sufletului și din acest motiv trebuie să înveți să te eliberezi de el.

În paragrafele următoare, voi descrie o metodă simplă și la îndemâna oricui pentru eliberarea stresului din organism. Este foarte important ca această metodă să fie urmată întocmai, pentru că, altfel, rezultatele nu vor apărea. Întotdeauna trebuie să te relaxezi urmând anumite reguli stricte. Meditația este una dintre cele mai bune modalități de relaxare și este mult mai eficientă decât multe alte stimulente, cum ar fi cafeaua de exemplu.

Modul corect de a medita

Meditația

Momentul ideal pentru meditație este dimineața sau seara. Primul pas pe care trebuie să faci este să știi că nimeni nu te va deranja. Așadar, ai nevoie de o cameră sau un loc liniștit. Poți să-ți faci ceaiul preferat și poți aprinde lampa de sare. Camera trebuie pregătită cu mare atenție, pentru ca meditația să fie făcută corect.

Nu trebuie să te mai gândești la nimic. Problemele, grijile sau orice altceva nu trebuie să mai existe în mintea ta. Este foarte important să-ți golești mintea înainte să te apuci de meditație. Dacă îți faci probleme că ai putea să adormi în timpul meditației, atunci setează-ți alarma de la telefon. Cu toate acestea, se spune că din starea cea mai profundă a meditației, nu este bine să te trezești brusc. Pot apărea diverse efecte adverse, pe care nu ai vrea să le experimentezi.

O altă regulă de aur este ca niciodată să nu meditezi înainte sau după masă. Meditația trebuie făcuto dimineața, imediat după trezire sau seara, înainte de somn. De asemenea, este interzis ca să bei cafea înainte să meditezi. Nu ai nevoie de niciun stimulent pentru a atinge starea de relaxare supremă.

Meditația, poziția lotusului

Cea mai bună poziție pentru a medita este cea a lotusului. O poziție clasică, cu picioarele încrucișate și mâinile peste genunchi. Spatele drept și cu ochii minții trebuie să privești spre sus. Este o poziție clasică, simplă și la îndemâna oricui. Meditația începe și acum trebuie să te concentrezi pe fiecare centimetru al corpului tău. Cu puterea minții poți vizualiza întreg corpul, care este pregătit pentru a elimina stresul.

Închide ochii și respiră adânc și începe să te relaxezi. Cu pleoapele închise, poți mișca ochii ușor. Ei, întotdeauna, trebuie să fie ațintiți spre sus. Respirația este foarte importantă. Există numeroase tehnici pentru o respirație corectă în timpul procesului meditativ, dar pentru început este indicat s-o folosești pe cea de 4 secunde. 4 secunde inspiri, 4 secunde ții aerul în piept și 4 secunde expiri.

Meditația

Respira încet, natural și ușor. Concentrarea pe respirație te va ajuta să rămâi calm. Fiți conștienți de cât de relaxat este corpul tău. Acum este momentul în care anumite gânduri îți vor trece prin minte. Creierul nu mai deține controlul și prin aceste gânduri încearcă să-l recâștige. Este indicat ca să elimini ori gând și să nu te lași cuprins de ele.

Trebuie să creezi un scut împotriva experiențelor nedorite. Acestea pot proveni din exterior sau din interior. Cele din exterior sunt zgomotele, pe care, atunci când meditezi corect nu ar trebui să le mai auzi, iar cele din interior sunt gândurile care încearcă să nu îți dea pace. Acest scut poate fi sub forma unei fraze, pe care o spui în timp ce meditezi. De exemplu:

„Sunt relaxat, simt viața în corpul meu și mă simt bine”

Meditația trebuie să dureze între 10 și 20 de minute. La început se poate să adormi, dar odată cu exersarea meditației, somnul nu va mai fi o problemă.

Tehnica prezentată mai sus este una de bază pentru începători. Poți practica acest tip de meditație timp de câteva luni, până vei fi pregătit pentru un nou stadiu.

Mantra – Un instrument în meditație

Loading...

Mantrele sunt adesea utilizate în meditații. În religiile răsăritene, cum ar fi budismul sau hinduismul, sunt folosite pentru recitare repetată sau meditație. De obicei este o secvență de silabe care poartă o anumită semnificație dată unei anumite religii. Este vorba despre valoarea acustică și de a spori capacitatea naturală a minții de a se calma și concentra. Scopul majorității mantrelor este realizarea izbăvirii.

Meditația

Mantra poate fi spusă în mai multe moduri: tare, șoptit sau în gând.

Iată câteva dintre cele mai cunoscute mantre budiste și semnificația lor:

  • OM – înlătură mândria și tendința de a renaște printre zei
  • MA – afectează gelozia și tendința de renaștere în rândul semizeilor
  • NI – atașament, previne renașterea în rândul oamenilor
  • PÄ – înlătură ignoranța și pericolul de a se naște ca animal
  • ME – înlătură lăcomia și pericolul de a fi născut ca o fantomă în viața următoare
  • HUNG – îndepărtează furia și ne scoate din lumea paranoiei
CATEGORIES
TAGS

COMMENTS

Wordpress (0)